Administrativní pracovník v logistice/Správce obalového materiálu (M/Ž)
Technické pružiny SCHERDEL s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici Administrativní pracovník v logistice/Správce obalového materiálu (M/Ž). Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 30 000 do 33 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je Technické pružiny SCHERDEL s.r.o., okres Tachov. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Ing. Jaroslava Melgerová, tel.: 374 702 199, e-mail: Jaroslava.melgerova@scherdel.com.
Poznámka zaměstnavatele
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zajišťování dodávek obalů a obalových materiálů
- Pravidelná kontrola skladových zásob, objednávky dle potřeb jednotlivých oddělení a distribuce obalových materiálů
- Dodržování postupu balení a evidence spotřeby, návrhy na zlepšení balení k provenci škod na zboží a životním prostředí
- Reporting poškození zboží a nákladů
- Účast na projektech
- Komunikace uvnitř společnosti, i s externími pracovníky
- Skladování a označování obalů
- Administrativa v ERP systému, správa zákaznických portálů, administrativa v systému DCI
- Dodržování pravidel bezpečných nakládek a vykládek
OD VÁS OČEKÁVÁME:
- Ükončené středoškolské vzdělání (min. výuční list)
- Dobrá znalost MS Office
- Řidičský průkaz skupiny B
- Předchozí zkušenosti na podobné pozici vítáný
- Znalost NJ nebo AJ výhodou
- Schopnost týmové práce a komunikace
- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, proaktivní přístup
- Odolnost vůči stresu, flexibilita
Prémie, odborné vzdělávání, příspěvek na jazykový kurz
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Technické pružiny SCHERDEL s.r.o.
Místo výkonu práce:
Bor
Platové ohodnocení:
30 000 – 33 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Jaroslava Melgerová
Telefon: 374 702 199
E-mail: Jaroslava.melgerova@scherdel.com
Referenční číslo ÚP:
32012040784
Poslední aktualizace:
6. 10. 2025